poniedziałek, 19 grudnia 2016

Jarmark świąteczny w Krakowie 2016

Na jarmarku świątecznym w Krakowie byłam już kolejny rok z rzędu. W poprzednim tygodniu postanowiłam się tam wybrać, żeby zrobić kilka nowych zdjęć i zobaczyć czy coś się zmieniło. Jak się okazuje- niewiele. Jarmark zwykle rozpoczyna się już końcem listopada. Odbywa się on zawsze o tej samej porze i w tym samym miejscu czyli na Rynku Głównym, przy Sukiennicach. Można spotkać na nim tłumy turystów. Ceny są wysokie, jednak jakiś mały upominek zawsze można sobie kupić. Niech Was to nie zniechęca przed odwiedzeniem go. Przynajmniej raz w życiu warto zobaczyć te wszystkie stoiska z upominkami, z tradycyjnymi wyrobami, ubraniami itp. Kilka stoisk jest też przy galerii krakowskiej, ale to nie wystarczy, żeby wczuć się w świąteczny klimat.

Choinka na Placu Wszystkich Świętych, którą mijałam idąc na Rynek


 Stoisko, które szczególnie mi się podobało



 Tradycyjne polskie oscypki pojawiały się dosłownie wszędzie


 "Słodkie" stoisko z przeróżnymi piernikami, ozdobionymi na wszystkie możliwe sposoby:)







 Stoisk było naprawdę dużo, tak jak turystów

Rynek Główny w Krakowie


Od oglądania tych wszystkich pysznych rzeczy zrobiłam się głodna. W pobliżu przystanku, z którego miałam autobus, była budka z chimney cake. Postanowiłam go pierwszy raz spróbować i było pyszne. Z pewnością wstąpię tam jeszcze nie jeden raz :)

Kokosowy chimney cake


Mam nadzieję, żę tymi zdjęciami zachęciłam Was do przyjazdu na krakowski jarmark świąteczny. Kolejne wpisy będą o Krakowie, ponieważ na razie się nigdzie dalej nie wybieram. Pozdrawiam, Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz