wtorek, 24 kwietnia 2018

Wiosna w łańcuckim parku- moja fotorelacja

Dzisiejszy wpis będzie krótką fotorelacją z mojej wycieczki do parku w Łańcucie (województwo podkarpackie). Inne warte zobaczenia miejsca w tym mieście, opiszę w innych wpisach ze szczegółami. W Łańcucie byłam około tydzień temu, leży on niedaleko od mojej rodzinnej miejscowości. Najlepiej jest się tam dostać samochodem lub autobusem z Rzeszowa. Jeżeli macie możliwość to serdecznie zapraszam :)

Co do samej wizyty w parku to z pewnością największą atrakcją spacerowiczów była magnolia rosnąca nieopodal kortów tenisowych i szkoły muzycznej. Był to świetny obiekt do fotografowania. Myślę, że jeśli w najbliższym czasie zakwitnie więcej kwiatów i zrobi się bardziej wiosennie. Jak wspominałam wcześniej, zdjęcia zrobiłam około tydzień temu, gdzie jeszcze nie wszystkie kwiaty zakwitły, ale mimo to też było pięknie. Zapraszam do oglądania!

















Do zobaczenia w kolejnym wpisie,
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz