niedziela, 23 sierpnia 2020

Magnesy- moje pamiątki z podróży


Magnes przywieziony z wycieczki dla niektórych może być świetną pamiątką przywołującą wspomnienia, a dla niektórych kolejnym zbędnym przedmiotem przyciągającym kurz. Opinie na ten temat są bardzo zróżnicowane. Ja należę do tej pierwszej grupy ludzi i nie wyobrażam sobie nie przywieźć choćby jednego. Kolekcjonuję je już od 9 lat i na razie nie zamierzam przestać.

Jeżeli chcecie wiedzieć jak to się wszystko zaczęło to zapraszam na wpis :)



W dzisiejszym wpisie chciałam podzielić się z Wami kolekcją moich turystycznych magnesów. 98% to magnesy z moich wyjazdów turystycznych. Cała kolekcja liczy 117 magnesów (stan na koniec 2019r.). Zwykle z jednego miejsca przywożę 1-2 magnesy.


Od czego zaczęła się moja przygoda z kolekcjonowaniem magnesów? Pierwszy magnes przywiozłam z wakacji nad morzem w 2011r. Kupiłam go na Helu. Wtedy magnesy nie były jeszcze tak popularne jak obecnie i był dużo mniejszy wybór. Teraz magnesy można znaleźć prawie wszędzie. Jest to jedna z najpopularniejszych pamiątek przywożonych z podróży przez turystów.

Na początku magnesy zapełniały lodówkę w moim domu, a później z powodów praktycznych postanowiłam dla nich znaleźć jakieś lepsze miejsce. Czytałam o różnych pomysłach na miejsce dla magnesów począwszy od farby magnetycznej. Ostatecznie zdecydowałam się na zwykłą białą metalową blachę, która została przybita do ściany. Był to świetny wybór. Magnesy trzymają się na niej doskonale.



Zbieracie magnesy? A może uważacie je za kolejny zbędny przedmiot w domu? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach. Chętnie przeczytam i odpiszę na każdy z nich.

Do zobaczenia, Ola

3 komentarze:

  1. Piękna kolekcja :) Magnesy to jedna z nielicznych rzeczy, które przywożę z podróży. Oprócz nich kupuję czasem ubrania i jedzenie. Ostatnio widziałam ma instagramie piękne zakładki do książek, które też mogą być pamiątką z podróży. Być może też zacznę je kolekcjonować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu <3 Ja uwielbiam magnesy, pocztówki, a swego czasu przywoziłam też zakładki z wizerunkiem danego miejsca. Z zagranicy obowiązkowo lokalne produkty :)Kolekcjonowanie uzależnia. Ja skupiam się obecnie na pocztówkach i magnesach. Pozdrawiam, Ola :)

      Usuń
  2. Niesamowita kolekcja, godna pozazdroszczenia… A czy wiecie, że ta manufaktura pamiątek Arte-Fakt http://www.arte-fakt.org/pl/ produkuje unikalne pamiątki takie właśnie jak magnesy ? Do ich realizacji firma ta wykorzystuje tylko najlepsze materiały. Jako producent dba o to, by produkty spełniały oczekiwania najbardziej wymagających klientów i zachwycały detalami.

    OdpowiedzUsuń