środa, 12 kwietnia 2017

Jarmark wielkanocny- Kraków 2017

Przed świętami postanowiłam po raz kolejny wybrać się na jarmark wielkanocny na Rynek Główny w Krakowie. Jest on co roku o podobnej porze. W grudniu opisywałam Wam jarmark bożonarodzeniowy. Czy one się bardzo różnią? Nie. Właściwie ilość stoisk jest podobna, część produktów taka sama np. oscypki, pocztówki, magnesy, drewniane przedmioty, owoce w czekoladzie. Na wielu stoiskach np. tych gdzie sprzedają pierniki, aniołki, bałwanki, mikołaje, zmieniły się na zajączki, kurczaki, baranki. Osobiście bardziej polecam ten w grudniu, bo bardziej można poczuć świąteczną atmosferę :)
Udało mi się zrobić kilka zdjęć produktów, które najbardziej mnie zainteresowały. Dodam, że ceny są kosmiczne, ale robienie zdjęć nic nie kosztuje.
Zapraszam do oglądania :)

 Palmy wielkanocne

 Przy scenie na Rynku stoi wielkanocny wózek

 Stoisko z domowym chlebem

 Zajączki w różnych kolorach, które spodobały mi się najbardziej

 Kwieciste wianuszki

 A na Rynku...

 Porcelanowe naczynia

 Jedno ze stoisk

 Kolorowe pisanki i wianuszki

 Wielkanocne pierniki

Jarmark w całej okazałości


To tyle na dzisiaj, trzymajcie się:)
Wesołych Świąt Wam życzę! :D Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz