czwartek, 13 października 2016

Życie bez ograniczeń 2 Kraków- moja subiektywna relacja z wydarzenia

Ostatnio pisałam na moim blogu, że dodam relację z ważnego dla mnie wydarzenia. Było nim ŻYCIE BEZ OGRANICZEŃ 2- wydarzenie motywacyjne, na które przyjeżdżają świetni prelegenci z kraju i z zagranicy. Dzisiaj będzie to nietypowy wpis i niezwiązany z podróżowaniem. Chciałabym przekazać wam to czego dowiedziałam się z tego wydarzenia. Zacznę od początku.
1 października 2016r. około 10:30 dotarłam pod Tauron Arenę Kraków. Nie byłam jeszcze nigdy w środku więc byłam ciekawa jak wygląda. Robi ogromne wrażenie. Wydarzenie rozpoczęło się około godziny 11:10. Zaproszonych było 8 prelegentów w tym m.in. Kamila Rowińska, Jakub B. Bączek, Eric Thomas i Nick Vujicic! Między wystąpieniami odbywały się występy artystyczne. Około 14:30 była półtoragodzinna przerwa, na której można było coś zjeść, kupić książki lub zdobyć na nich autografy. Nic tam nie kupiłam, ale przywiozłam mnóstwo wspomnień.

Tauron Arena

 Przed rozpoczęciem wydarzenia

Chór DGD na scenie




1. Daniel Lewczuk - człowiek, który przebiegł cztery pustynie, łącznie pokonał 1000 km, nie był doświadczonym biegaczem, miał ogromną motywację i nie poddał się do samego końca.

 

"Sięgnijcie po cele i marzenia, ta mała decyzja "zrobię to", pokonanie lęku by zacząć, determinacja by skończyć, nigdy nie wiecie do czego was to zaprowadzi."



2. Dr Ava Brown - pochodząca z Jamajki kobieta, która wiele przeszła w swoim życiu, opowiedziała swoją historię, jak znalazła lepsze życie.

 

"Kiedy przekonujesz się, że jesteś w stanie w coś uwierzyć, nagle drzwi życia otwierają się przed tobą."

Na scenie dr Ava Brown


3. Kamila Rowińska - kobieta niezależna, napisała 6 książek, specjalistka od motywacji, opowiedziała historię swojego życia. To było coś niesamowitego.

 

"Za każdy sukces trzeba zapłacić cenę."


4. Jakub B. Bączek - specjalista od motywacji, trener mentalny sportowców, a oprócz tego przedsiębiorca. Pokazał jak pozbyć się stresu za pomocą humoru. Rozbawił publiczność, ale też dał każdemu cenną lekcję.

"Trzeba oddzielać fakty od tego co jest w głowie."


5. Ewa Minge- polska projektantka mody, założycielka fundacji Black Butterflies.

"Dokonujmy cudów dla innych ludzi, prośmy dla innych, działajmy dla innych."


6. Erick Thomas- człowiek z niesamowitą energią, głos motywacyjny Youtube'a, potrafi ogromnie zmotywować przez dzielenie się swoimi przeżyciami, dzięki swojej ciężkiej pracy, wyszedł na szczyt.

 

"Większość ludzi nie dąży do tego co chcą, dążą do tego co ich zdaniem są w stanie osiągnąć"

 

"Wkładaj pasję we wszystko co robisz, czasem będziesz zmęczony, ale się nie poddawaj, nie rzucaj."


7. Andrzej Cichocki- człowiek, który pomaga innym wyjść z ciężkich sytuacji życiowych, przy tym motywuje innych. Zdradził 4 kroki do bycia szczęśliwym.

"Każdy kto walczy, nie ważne jaką ma przeszłość jest bohaterem."

 

"Każdy z nas najpierw rodzi się człowiekiem, dopiero później zostaje lekarzem, złodziejem, ..."


8. Nick Vujicic- człowiek, który jest ogromną inspiracją dla mnie, żyje bez rąk, bez nóg. Jest przykładem na to, że życie bez ograniczeń jest możliwe.

"Jeśli pokładasz szczęście w rzeczach tymczasowych, szczęście też będzie tymczasowe."

 

"Człowiek bez wizji umiera."

 

"Jeśli nie dostanę cudu, wciąż mogę być cudem dla kogoś innego."

 


To wydarzenie było dla mnie ogromnym przeżyciem. Cieszę się, że miałam okazję w nim uczestniczyć. Kolejne wydarzenie odbędzie się w Warszawie, za rok. Jeżeli macie szansę, to zachęcam do tego żeby tam być. Na pewno będzie niesamowicie, tak jak było w tym roku. Mimo, że poza może dwójką prelegentów, nie znałam nikogo to jestem naprawdę mile zaskoczona. Jedno mogę powiedzieć o nich wszystkich. Bardzo wartościowi ludzie. Każdy z nich ma inną, trudną historię,ale łączy ich pasja, motywacja i wiara w sukces. Dziękuję też organizatorom Milewski&Partnerzy. To był niesamowity dzień.
Pozdrawiam, Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz