piątek, 26 sierpnia 2016

Założyłam bloga!

Cześć! Jestem Ola i jak większość ludzi kocham podróże. Nie tylko te dalekie, ale też te po Polsce. Jednak nadal przede mną jeszcze dużo pięknych miejsc do zwiedzenia. Podróżuję głównie z mamą i siostrą.

Co znajdziecie na tym blogu? Z pewnością dużo pomysłów na krótkie, jednodniowe wycieczki po Polsce i Europie oraz na dłuższe wyjazdy. Będę opisywała środki transportu z jakich korzystałyśmy. Będą to szczególnie pociągi, autobusy. Nie zabraknie też pieszych wycieczek. Postaram się również podzielić tym co kupiłam w danym kraju m.in. pocztówki, magnesy, słodycze. Może z czasem dodam też coś o moim postcrossingu. No i oczywiście wpisy o Krakowie, mieście w którym studiuję.

Czego z pewnością tu nie przeczytacie? Tanie loty i wszystko co związane z podróżą samolotem. Nie leciałam samolotem i z takiego sposobu na podróżowanie nie korzystałam, więc nie będę o tym pisać.

I jeszcze jedno! Mój sposób na podróże to nie spanie pod namiotem i jeżdżenie autostopem, ale też nie spanie w luksusowych hotelach i leżenie cały dzień na plaży. Myślę że jestem gdzieś po środku. Tanie podróżowanie, ale nie takie żebym sobie odmówiła zwiedzania jakiegoś miejsca, które chciałam zobaczyć, bo jest za drogie.

Mam nadzieję, że tym opisem zachęciłam, co niektórych do czytania mojego bloga i że zostaniecie tutaj na dłużej.


Pozdrawiam, Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz