czwartek, 3 listopada 2016

Jesień w moim obiektywie- Kraków

Fotografia to moja druga największa pasja zaraz po podróżowaniu. Uwielbiam to, że obie te pasje mogę ze sobą łączyć. Studiując w Krakowie postanowiłam, że udam się na spacer, żeby aparatem uchwycić piękną, jesienną scenerię. Mając trochę wolnego czasu, przeszłam plantami od ulicy Sławkowskiej do Placu Wszystkich Świętych. Zdjęcia jakie udało mi się zrobić możecie zobaczyć poniżej. Niestety pogoda nie była taka jakiej oczekiwałam. Dwa ostatnie zdjęcia zrobiłam już kolejnego dnia na mojej uczelni. Oto jakie efekty udało mi się uzyskać:

 Pomnik Artura Grottgera
 Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego

Uniwersytet Ekonomiczny

Jeśli nie byliście w Krakowie, to warto wybrać się na taki spacer, żeby zobaczyć te wszystkie miejsca. 
Mam jeszcze trochę zaległych wakacyjnych wpisów, ale też chcę być na bieżąco. W najbliższym czasie pojawią się wpisy z górskich miejscowości, a później postaram się dodać kilka wpisów z Krakowa.
Zapraszam do czytania, Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz